Współpraca

Skutecznie wspieramy podmioty, które wnoszą do przestrzeni publicznej pozytywną wartość. Są renomowane, wiarygodne i godne polecenia. Jeśli chcesz zaistnieć w przestrzeni publicznej i dotrzeć do szerokiej rzeszy odbiorców – z przyjemnością pomożemy. Zapraszamy do współpracy i kontaktu. Szczegóły ustalimy indywidualnie, biorąc pod uwagę wszelkie uwarunkowania i charakter danego podmiotu.

Jesteśmy w stanie pomóc w bardzo wielu zagadnieniach. Wspieramy, pomagamy, podpowiadamy, interweniujemy w sytuacjach kryzysowych. Pomagamy zarówno osobom indywidualnym, jak i instytucjom. Do tej pory pomogliśmy setkom ludzi, wielu firmom i instytucjom skutecznie rozwiązując ich problemy, w tym problemy wizerunkowe i medialne. Naszym Czytelnikom gwarantujemy pełną anonimowość.

, szkolenia, wykłady

Przygotowujemy i prowadzimy i , a także wykłady tematycznie dotyczące różnych zagadnień nowoczesnego dziennikarstwa. Pokazujemy, jak w praktyce, profesjonalnie wykonywać zawód dziennikarza. Zapraszamy do współpracy szkoły średnie, uczelnie wyższe oraz ośrodki badawcze. Warsztaty prowadzą nasi redaktorzy, pracownicy naukowi oraz dydaktyczni renomowanych polskich uczelni.

Przykładowa tematyka zajęć, wykładów i warsztatów z dziennikarstwa:

  • „Warsztaty pisarskie.”
  • „Warsztat pracy dziennikarza.”
  • „Dziennikarstwo internetowe.”
  • „Sposoby zdobywania informacji.”
  • „Jak znaleźć ciekawy dziennikarski temat?”
  • „Język współczesnych mediów.”
  • „Na co bezwzględnie powinien uważać dziennikarz?”

Z tematyką za każdym razem dostosowujemy się do oczekiwań odbiorców. Dysponujemy kilkudziesięcioma konkretnymi propozycjami interesujących i wartościowych zajęć, wykładów i warsztatów.

Zaproszenia prosimy kierować na adres: redakcja [at] gazetabaltycka.pl

Doradzamy w obszarach związanych z mediami i komunikacją medialną. Uczestniczymy w tworzeniu różnorodnych strategii medialnych i komunikacyjnych. Dysponujemy doświadczonym, wysokiej klasy zapleczem eksperckim.

Przykładowa tematyka zajęć, wykładów i warsztatów z zakresu PR:

  • „Jak zaistnieć w mediach?”
  • „Strategie medialne w firmie lub instytucji.”
  • „Warsztat pracy rzecznika prasowego.”
  • „Na czym polega skuteczna ?”
  • „Zagrożenia w świecie mediów.”
  • „Jak bronić się przed czarnym PR-em?”
  • „Pomysł, strategia i realizacja. Jak poruszać się w świecie mediów?”
  • „PR w służbie zdrowia.”

Z tematyką za każdym razem dostosowujemy się do oczekiwań odbiorców. Dysponujemy kilkudziesięcioma konkretnymi propozycjami interesujących i wartościowych zajęć, wykładów i warsztatów.

Zachęcamy organizatorów wszelkiego rodzaju przedsięwzięć do współpracy w ramach patronatu medialnego, który znacznie ułatwia dotarcie z danym przekazem do szerokiego grona odbiorców.

Promocja

Zapraszamy do współpracy podmioty, które chcą publicznie i medialnie prezentować, promować i reklamować interesujące wydarzenia, przedsięwzięcia, projekty, marki oraz osoby.

Wszelkie propozycje współpracy prosimy przesyłać na nasz adres: redakcja [at] gazetabaltycka.pl