Hybryda to teraźniejszość. „Czas aut elektrycznych dopiero nadejdzie” | Gazeta Bałtycka
Opublikowano: 22.02.2021

Hybryda to teraźniejszość. „Czas aut elektrycznych dopiero nadejdzie”

Honda wywodzi się ze sportów motorowych i ten sportowy rys w autach tej marki wciąż istnieje. Ponadto charakteryzują się one legendarną niezawodnością, co potwierdzają rozmaite rankingi. Co jeszcze oferuje nam japońska marka?

fot. M. Stosik

Najpopularniejszym aktualnie crossoverem Hondy nadal jest model HR-V, który przekonuje do siebie nie tylko indywidualistów – miłośników aut o sportowym charakterze, ale także całe rodziny, bo okazuje się być znakomitym i przestronnym autem rodzinnym.

jednak się zmienia, nadchodzi czas aut elektrycznych. Honda bardzo szybko przystosowuje się do nowych czasów i nowych wymagań.

– Od przyszłego roku Hondy będą już tylko albo hybrydowe, albo w pełni elektryczne – mów Waldemar Kroll z Auto Gdańsk Sp. z o. o., firmy, która od 1991 roku jest autoryzowanym dealerem samochodów marki Honda. – To już ostatnia szansa na zakup auta benzynowego.

Jeśli chodzi o auta hybrydowe, czyli benzynowo-elektryczne to Honda ma w ofercie model CR-V oraz Jazz, natomiast pierwszym w pełni elektrycznym modelem Hondy na rynku jest Honda E. Jest to niewielkie, elektryczne miejskie auto o zasięgu 222 km, co na potrzeby miejskiego ruchu w zupełności powinno wystarczyć.

– Hybryda to teraźniejszość, czas aut w pełni elektrycznych dopiero nadejdzie – mówi Waldemar Kroll, który zachąca do odwiedzenia gdańskiego salonu hondy.

– W naszym salonie mamy naprawdę miłą atmosferę, od lipca 2019 roku nasz salon usytuowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie Obwodnicy Trójmiasta i węzła komunikacyjnego Szadółki, zatem łatwo do nas dojechać, poza tym można u nas przetestować każde auto i to w zróżnicowanych warunkach – można pojeździć drogami szutrowymi, leśnymi, ale również drogą ekspresową – dodaje Waldemar Kroll.

Auto Gdańsk Sp. z o. o. od 1991 roku jest Autoryzowanym Dealerem samochodów marki Honda. Od lipca 2019 roku salon usytuowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie Obwodnicy Trójmiasta i węzła komunikacyjnego Szadółki.

fot. M. Stosik

fot. M. Stosik

fot. M. Stosik

fot. M. Stosik

fot. M. Stosik

fot. M. Stosik

fot. M. Stosik

fot. M. Stosik

fot. M. Stosik

Autor

- Gazeta Bałtycka

Wyświetlono 1 Komentarz
Napisano
  1. Marcin pisze:

    Hybrydy są fajne, ale dopóki nie zużyje się akumulator. Regeneracja to koszt co najmniej kilka tys. zł.
    Bardziej niż na autostradzie sprawdzi się w ruchu miejskim ponieważ na akumulatorze przejedziemy tylko niewielką liczbę kilometrów.

Dodaj komentarz

XHTML: Można użyć znaczników html: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>



Moto Replika