Czy półnagie ciała spowodują spadek liczby wypadków drogowych?
Australijczycy, których nietypowe akcje promujące właściwe zachowanie na drodze raczej nie pojawiłyby się na rynku europejskim wydali właśnie nową reklamę, w której półnagie ciała mają spowodować spadek liczby wypadków motoryzacyjnych.
Instytucja, która zajmuje się na Antypodach bezpieczeństwem w ruchu drogowym, Motor Accident Vommission rozpoczęła akcję, której celem jest uświadomienie właścicielom samochodów, że to właśnie zachowanie każdego z nich składa się na poziom bezpieczeństwa na drodze. Więc kiedy każdy z kierowców zwolni, drogi staną się przyjazne. Aby przekazać to prowadzącym auta w sposób obrazowy MAC postanowił stworzyć wizerunek rozbitego samochodu, który złożony jest z ludzi. Ciała siedemnastu modelek i modeli, którzy „złożyli” się we wrak auta zostały pomalowane przez Emmę Hack.
Wcześniejsze australijskie filmiki wręcz ociekały brutalnością, ukazywano w nich sytuacje zbliżone jak najbardziej realiom prawdziwego wypadku. Najnowszą akcję MAC możemy więc potraktować za łagodniejszą formę przestrzegania kierowców o zachowaniu bezpieczeństwa.