Nowe Renault Clio | Gazeta Bałtycka
Opublikowano: 27.06.2019

Nowe Renault Clio

Nowe Renault Clio to już piąta odsłona tej prawdziwej ikony motoryzacji, która sprzedała się dotychczas w około 15 milionach egzemplarzy.

Clio, które zostało wprowadzone na rynek w 1990 roku jest najlepiej sprzedającym się modelem marki Renault na całym świecie, a w Europie znajduje się od 2013 roku. w ścisłej czołówce segmentu B. W latach 2012-2018 jego sprzedaż rosła z roku na rok, co jest wyjątkowym osiągnięciem!

Nowe Clio szczyci się pięcioma gwiazdkami w teście i kontynuuje tradycję samochodu idącego z duchem czasu oraz całkowicie bezpiecznego. Dynamiczny charakter, doskonałe trzymanie się drogi oraz spełnienie wszystkich procedur dotyczących jakości – od projektu po gotowy produkt – sprawiają, że Nowe Clio można w pełni uznać za najlepsze ze wszystkich dotychczasowych generacji CLIO.

Bardziej nowoczesna i masywna sylwetka Nowego Clio odwołuje się do DNA marki, które decyduje o jego sukcesie od niemal 30 lat i czerpie z mocnych stron poprzednich czterech generacji, otwierając nowy, niecierpliwie wyczekiwany rozdział niezwykłej historii.

Zaprojektowane zgodnie z zasadą „Evolution and Revolution” Nowe Clio wyznacza nowe standardy poprzez bardziej dojrzałą stylistykę nadwozia i zupełnie nowe wnętrze. Wyraźniejsza linia i bardziej muskularny przód sprawiają, że Nowe Clio jest bardziej żywiołowe, nowoczesne i natychmiast rozpoznawalne, mimo że zostało stworzone w 100% z nowych elementów. Wewnątrz rewolucja jest wyraźnie widoczna. Wnętrze zaprojektowane całkowicie na nowo odwołuje się do segmentów wyższej klasy pod względem jakości postrzeganej i dostępnych technologii. Większa funkcjonalność i łatwość w obsłudze postrzegane są przez wszystkich kierowców jako zdecydowane zalety modelu.

Czytaj dalej…

Autor

- Gazeta Bałtycka



Moto Replika