Kampania "z królikami" kompromituje ministra zdrowia | Gazeta Bałtycka
Opublikowano: 9.11.2017

Kampania „z królikami” kompromituje ministra zdrowia

„Nie stresujmy się, kiedy nie musimy” – słyszymy w spocie. A powinno być: „Nie stresujmy się, czekając kilka lat na wizytę u lekarza-specjalisty”.

Poza żenującą koncepcją całej tej kampanii fakty są takie, że każda złotówka z budżetu przeznaczonego na zdrowie a wydana na cokolwiek innego, nosi znamiona niegospodarności i tym zjawiskiem powinna zając się prokuratura.

Panie ministrze Radziwiłł, gdy już zlikwiduje pan całkowicie kolejki do lekarzy, zapewni najnowocześniejszy sprzęt we wszystkich szpitalach, rozwiąże problem lekarzy-rezydentów – będzie pan mógł zająć się kampaniami reklamowymi.

Dziś może pan jedynie honorowo podać się do dymisji, bo tak jak wszystkim pańskim poprzednikom, również i panu się nie udało.

Autor

- dr n. hum., publicysta i komentator. Twórca niezależnych mediów. Autor analiz dotyczących PR, języka polityki i marketingu politycznego.Twitter: @MichalLange

Dodaj komentarz

XHTML: Można użyć znaczników html: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>



Moto Replika