Nowy Volkswagen Passat Alltrack
W salonach Volkswagena pojawił się Volkswagen Passat Alltrack, który jest najnowszą wersją Passata. Czy samochód może być w wersji „3w1”? Alltrack jest dowodem, że może. Komfort jazdy, przestrzenne wnętrze i funkcjonalność, tym cechuje się nowy model Passata.
Co więc z bezpieczeństwem? Wielość dodatkowych inteligentnych systemów wspomagania, według producenta ma uczynić podróż bezpieczną i komfortową.
Asystent awaryjnego hamowania: wykrywa brak aktywności kierowcy przez dłuższy czas, włącza światła awaryjne, utrzymuje auto na pasie ruchu oraz zwalnia stopniowo, doprowadzając do całkowitego zatrzymania.
System Area View: to swoiste ułatwienie w wykonywaniu trudnych manewrów na drodze. Na wyświetlaczu umieszczonym w desce rozdzielczej kierowca, dzięki kamerom ulokowanym dookoła pojazdu zobaczy jego otoczenie.
Trafiic Jam Assist: rozwiązanie idealne dla miejskich kierowców. System analizuje ruch uliczny przed pojazdem oraz dostosowuje się do panujących warunków ruchu drogowego. Naprzemienne zatrzymywanie się i ruszanie, bez angażowania w nie kierowcy, gwarantuje poczucie komfortu w trakcie jazdy po zatłoczonych ulicach miast.
Wykrywanie ruchu pieszych: ochrona lub zminimalizowanie ryzyka kolizji z udziałem pieszych. Czujniki skanując przestrzeń przed samochodem automatycznie zatrzymują go w momencie wykrycia ruchu pieszego przed jadącym autem.
Wyświetlacz Active Info Display: to multifunkcyjne narzędzie o funkcji informacyjnej. Układ oraz materiały pokazywane na wyświetlaczu zależą od inwencji kierowcy.
Trailer Assist: problem parkowania z przyczepą rozwiązany! Kierowca jedynie ustala kąt i kierunek jazdy oraz kontroluje prędkość samochodu. Resztą zajmuje się system.
Car-Net: odpowiedź na powszechne zapotrzebowanie ciągłego połączenia z Internetem. Google Earth®, Google Street View® oraz najnowsze informacje o ruchu drogowym, to kilka z dostępnym mobilnych
usług.
System MirrorLinkTM: jak obejść używanie telefonu komórkowego za kierownicą? Wykorzystując aplikacje ze swojego urządzenia na wyświetlaczu radia i systemu nawigacji.
Co oprócz nowinek technologicznych? Najsilniejszy czterocylindrowy silnik diesla 2,0 TDI BiTurbo 4 MOTION.
Fotele ergoComfort: optymalna pozycja kręgosłupa, możliwość wykorzystania 14 konfiguracji ustawienia. Opcja doceniona przez stowarzyszenia zajmujące się zdrowiem kręgosłupa.
Klimatyzacja Climatronic: dowolna regulacja temperatury w zależności od potrzeb zarówno kierowcy jak i pasażerów przedniej i tylnej kanapy.
Szeroki rozstaw osi: oprócz walorów wizualnych samochodu, wnętrze zyskuje więcej miejsca na nogi i bagaż.