Strona internetowa mBanku przestała działać | Gazeta Bałtycka
Opublikowano: 5.04.2013

Strona internetowa mBanku przestała działać

Od rana strona internetowa mBanku nie wczytuje się, a klienci banku nie mogą zalogować się na własne konta i dokonać jakichkolwiek transakcji.

mbank, rzecznik Grupy BRE Banku wydał w tej sprawie komunikat:

„Informujemy, że obecnie strony informacyjne oraz serwisy transakcyjne mBanku i MultiBanku mogą być niedostępne. Trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem ich dostępności. Klienci mogą realizować bieżące operacje za pośrednictwem operatorów mLinii (801 300 800) lub multilinii (801 300 000) – opłaty za wykonywanie czynności będą zwracane automatycznie. Autoryzacje transakcji realizowanych kartami płatniczymi mBanku i MultiBanku odbywają się bez utrudnień”.

Aktualizacja 11:39

Serwis internetowy mBank.pl funkcjonuje już poprawnie.


Polub Gazetę Bałtycką na Facebooku:

Autor

- Gazeta Bałtycka

Dodaj komentarz

XHTML: Można użyć znaczników html: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>